Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania

Numer sprawy: FinII.271.03.2013

Działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759 t.j.) reprezentując Gminę Niegowa, jako Zamawiający informuję, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego pn.:

Kontynuacja zadania - Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu „Moje Boisko - Orlik 2012”

(boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno - szatniowym) w Gminie Niegowa przy Szkole Podstawowej w Ludwinowie nr 30

zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4.


Niegowa dnia 04.07.2013 r.

 

Szczegółowe informacje znajdują się w poniższym załączniku.