Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Niegowa

Kolorowy pasek

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

 

Adres elektronicznej skrzynki podawczej
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
 
Urząd Gminy Niegowa
Elektroniczna Skrzynka Podawcza




Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy Niegowa


Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno - technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom  publicznym (Dz. U. Nr  200 poz. 1651) w Urzędzie Gminy Niegowa uruchomiona została Elektroniczna Skrzynka Podawcza.

UWAGA:   Aby można było złożyć do urzędu wniosek w formie elektronicznej, konieczne jest założenie indywidualnego konta na stronie Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta .  Konto jest bezpłatne.
Interesant składający wniosek powinien także posiadać kwalifikowany podpis cyfrowy, w celu elektronicznego podpisania przesyłanych dokumentów.

Certyfikaty kwalifikowane wydawane są przez centra certyfikacjii:

UNIZETO SA - Certum,
PWPW SA - Sigillum,
KIR SA - Szafir.



Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

1.   Przekazanie dokumentu za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej, poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.

2.   Osobiste dostarczenie dokumentów do Sekretariatu,  w godzinach pracy Urzędu,  na informatycznych nośnikach danych, które umożliwiają zapisanie urzędowego poświadczenia odbioru:

§  pamięć masowa USB

§  płyta CD-RW, DVD-RW



Dokumenty przyjmowane są  w sekretariacie UG Niegowa, ul. Sobieskiego 1 pokój nr 6, w godzinach:


                      Poniedziałek:                7.30 - 15.00

Wtorek:                           7.30 - 16.30

Środa:                             7.30 - 15.30

Czwartek:                       7.30 - 15.30

Piątek:                            7.30 - 15.00


Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

1.   Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes

2.   Akceptowane formaty załączników to:

a.     .DOC, .RTF

b.     .XLS

c.     .TXT

d.     .CSV

e.     .PDF

f.      dla plików graficznych:  .GIF, TIF, BMP, .JPG

g.     dla danych skompresowanych:  .ZIP

3.    Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego dokumentu elektronicznego nie może przekroczyć  3 MB.

4.    Dokumenty zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i pozostaną nie rozpatrzone.



Urzędowe poświadczenie odbioru:


Urzędowe poświadczenie odbioru zawiera pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.

  • Dokument doręczony do Urzędu Gminy Niegowa za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej zostanie poświadczony drogą elektroniczną na adres nadawcy elektronicznym urzędowym poświadczeniem odbioru.
  • Dokument doręczony do Urzędu Gminy Niegowa na nośniku danych zostanie poświadczony poprzez zapisanie urzędowego poświadczenia odbioru na tym samym nośniku danych z którego dostarczono dokument.


Metadane

Źródło informacji:sputnik
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:sputnik
Data wprowadzenia:2011-03-03 08:38:20
Opublikował:sputnik
Data publikacji:2011-03-03 08:44:41
Ostatnia zmiana:2012-10-26 10:48:03
Ilość wyświetleń:4732

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij