Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - Kontynuacja zadania - Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu "Moje Boisko - Orlik 2012" (ponowny z dn. 05.07.2013)
Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania
Numer sprawy: FinII.271.5.2013
Działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759 t.j.) reprezentując Gminę Niegowa, jako Zamawiający informuję, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego pn.:
Kontynuacja zadania - Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu „Moje Boisko - Orlik 2012”
(boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno - szatniowym) w Gminie Niegowa przy Szkole Podstawowej w Ludwinowie nr 30
zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4.
Niegowa dnia 23.07.2013 r.
Szczegółowe informacje znajdują się w poniższym załączniku.