UWAGA - zmiana terminu składania ofert 
        nowy termin: do dnia 26.10.2023 r., do godz. 12.00

Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektu: „Zrównoważony Rozwój Gospodarstw Wiejskich – dostawa i montaż magazynów energii”.

Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Niegowa ul. Sobieskiego 1 nie później niż do dnia 24.10.2023 r. do godz. 12 :00, w pokoju podawczym, pok. nr 1 lub przesłać listem poleconym na adres siedziby Zamawiającego tak, aby oferta dotarła do Zamawiającego nie później niż do dnia 24.10.2023 r. do godziny 12:00. Na kopercie należy umieścić tytuł - Zamówienie dotyczące opracowania analizy technicznej do postępowania w ramach zadania pn.: „Zrównoważony Rozwój Gospodarstw Wiejskich – dostawa i montaż magazynów energii”.