OGŁOSZENIE
O KONSULTACJACH NAD PROJEKTEM REGULAMINU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY NIEGOWA Na podstawie Uchwały Nr 295/XLIV/2010 Rady Gminy Niegowa z dnia 29 września 2010 roku oraz Zarządzenia Nr 150/2012 z dnia 23 listopada 2012 r., Wójt Gminy Niegowa zaprasza na spotkanie w sprawie omówienia projektu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Niegowa z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Spotkanie rozpocznie się dnia 03 grudnia 2012 r., o godzinie 9:00 w Sali Narad Urzędu Gminy Niegowa, ul. Sobieskiego 1. Konsultacje przeprowadza się w celu poznania opinii i ewentualnych uwag do Regulaminu. W związku tym zaprasza się przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do wzięcia udziału w/w spotkaniu. Projekt Regulaminu zamieszczony został w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Niegowa. Wójt Gminy Niegowa /-/ mgr KRZYSZTOF MOTYL